fbpx

Growth Marketing Strategie Traject

Word je opgeslokt door de waan van de dag, maar wordt het wel tijd dat je aan de slag gaat met het neerzetten van een onderbouwde marketing strategie? Kies voor een combinatie van focus, coaching en inspiratie tijdens het growth marketing Strategie traject. Binnen 3 sessies focus op jouw doelen, propositie(s), funnelstrategie en een start richting een datagedreven aanpak. Met als doel even goed stilstaan bij wat je uitgangspunten zijn en hoe je jouw doelen effectief bereikt. Creativiteit en inspiratie gegarandeerd!

Lees hier meer over het ‘3 sessie + DIY traject’

Voor wie?

  • Voor bedrijven die een sociale en/of duurzame missie hebben
  • Ondernemers, scale-ups en bedrijven die al even op weg zijn en klaar zijn voor een volgende grote stap.
  • Ondernemers en bedrijven die (nog) geen marketingafdeling hebben, maar deze expertise flexibel in huis willen halen om zo hun business een boost te geven.
groeistrategie

Stel jouw vraag is:

“Femke, wij hebben een nieuwe tak opgericht binnen ons bedrijf en willen over één jaar bekend staan als het opleidingsinstituut binnen dit vakgebied. Hoe vermarkten we deze nieuwe marktpositie”

“Femke, wij kunnen al heel veel zelf, maar doordat marketing niet onze expertise is lopen we er tegenaan dat we er soms als een berg tegenop zien. Wij zoeken een pragmatische marketeer die ons op weg kan helpen, maar vooral ook een goede stok achter de deur kan zijn.”

“Femke, wij organiseren binnenkort een groots business evenement en hier willen we voornamelijk doelgroep X & Y naartoe trekken. Kan jij ons helpen met de contentstrategie en social media aanpak?”

Mijn aanpak:

  1. Nulmeting: Hoe ziet de huidige content eruit, wat levert dat op aan betrokkenheid, websitebezoekers, leads en klanten? Zijn er bestaande webpagina’s of middelen die al goed lopen, die je kan opschalen?
  2. Doelstellingen: Wat is jouw concrete doel binnen een specifieke periode? Bijvoorbeeld: over 2 maanden willen we minimaal 6 aanmeldingen voor deze training.
  3. Actie!: Met elkaar acties, aanpassingen en content bedenken die we op korte termijn kunnen realiseren.
  4. Monitoren: Regelmatig contact en overzicht om direct inzicht te krijgen wat de verschillende acties opleveren. De goedlopende acties opschalen, voor de minder goed lopende acties nieuwe ideeën bedenken. En doorrrr!

Klaar om
op te vallen?

Neem contact op, dan bespreken
we de mogelijkheden